Business Support | Office Support
Het is mijn missie om voor (te) drukke ondernemers in tijden waarin er mogelijkheden zijn om te groeien, de gelegenheid te creëren om plannen met beide handen aan te pakken. Zodat zij zich kunnen richten op de dingen waar ze AAN van gaan.
Ik merk dat er veel ondernemers zijn die te weinig tijd hebben om echt te doen waar ze van houden, om dat te doen wat hen het meeste oplevert. Dat gaat namelijk meestal hand in hand. Er zijn mogelijkheden om te groeien, maar er is te weinig tijd om de focus daar op te leggen. Om door te pakken. En daar help ik bij. Door dingen te structureren, te vergemakkelijken, processen te bekijken, deze vast te leggen en ook door gewoon uit te voeren. Soms door eerst wat puin te ruimen, punten op de i te zetten, lijstjes af te vinken. Soms door samen de juiste persoon op de juiste plek te zoeken of zetten. Zodat nieuwe plannen en ideeën meteen een vervolg kunnen krijgen, zonder dat er eerst nog een ellenlange ToDo lijst moet worden afgewerkt.
Mijn aanpak = HULP ZONDER GEDOE
In een paar stappen naar overzicht! Zonder (keuze)stress en met rust in hoofd en lijf. Ik zoom niet in op de problemen, zoek wel heel graag naar oplossingen. We gaan schrappen en schaven aan de kaders die al zijn gezet, bewust of onbewust. Groot bijkomend pluspunt is dat wanneer die lijst met, vaak energieslurpende, taken krimpt, er nog meer ruimte komt voor nieuwe energie.
Resultaat:
Het resultaat is voldoening. En vreugde. Een gelukkig ondernemer die op de goede weg is. Een ondernemer met een missie die zijn of haar talenten ten volle kan benutten en daarnaast ook nog tijd heeft om op andere plekken echt aanwezig te zijn. Tijd kan maken om er te zijn voor een ander, voor de mensen die hen lief zijn.
Een overzicht van mijn werkzaamheden:
- Verzorgen van nieuwsbrieven en social media
- E-mail en correspondentie
- Teksten redigeren
- Mailing- en adreslijsten maken en beheren
- Opstellen van offertes
- Facturatie
- Inboeken van inkoopfacturen en bankafschriften
- Aangifte omzetbelasting
- Spullen verzamelen en sorteren voor de accountant
- Agendabeheer, planning, tijdsindeling
- Organiseren van bijeenkomsten en evenementen
- Beheren en onderhouden website
- Organisatie zakenreizen (vlucht, huurauto, hotel, restaurants reserveren)
- Projectmanagement
- Facilitaire zaken (inkoop en contractbeheer)
- Klanten te woord staan, klachtenbehandeling
- Presentaties (op)maken
Staat jouw taak er niet bij? Geen paniek, dit is een korte opsomming. Neem je contact met me op?