Wat hebben we anno nu toch veel ballen in de lucht te houden. Naast dingen die moeten; brood op de plank en de taken die daarbij komen kijken in je bedrijf, heb je ook tijd nodig voor je gezin. Je wilt je vriendschappen niet verwaarlozen, maar ook je lijf, je gezondheid niet.
En dan heb je deze week lekker verkocht, of je zat helemaal in een flow en schudde zo een nieuw product uit je mouw…. Moeten ook alle andere taken nog gedaan worden.
Die dingen waar je minder goed in bent of zo geen zin in hebt.
Mailbox
Je mailbox puilt uit en die mensen verwachten toch een antwoord.
‘Ik moet langs bij die ene klant waarvan ik niet zeker weet of hij wel tevreden is.’ Facebook! Te lang niets mee gedaan.
Oh ja… je had zo’n goed blog geschreven / een goed nieuw product bedacht, maar hebt gewoon geen tijd om dit in een nieuwsbrief te zetten. En dan die mailinglijst; is die überhaupt nog wel up-to-date?
‘Shit! Die offerte moet ik nog nabellen en voor die andere klant moeten die krabbels nog een offerte worden. Maar ik moet ook mijn administratie nog bijwerken...’
En dan benoem ik niet eens je partner, bloedjes van kinderen en die wandeling die je met ze wil maken in het bos. Of een biertje pakken met de jongens/dansje wagen met de meiden.
Mijn diensten
Wat zou het ontzettend fijn zijn om een rijtje van je To Do lijst aan iemand anders te geven? Aan mij!
We kunnen samen kijken wat je kwijt wilt en het in kaart brengen of gooi dingen gewoon lekker over mijn schutting.
Door mijn jarenlange secretariële en administratieve ervaring én het leven met een drukke ondernemer (vroeger mijn vader en nu mijn man) ken ik het klappen van de zweep.
Achterstanden wegwerken, ‘puin’ ruimen; geen probleem. Lijnen uitzetten, zodat het jou minder moeite kost of je blijven ondersteunen. Het kan allebei.
Flexibele basis
Je neemt me niet in dienst, ik werk op flexibele basis. Juist bij jou op kantoor of lekker op afstand. Zeg het maar.
Maak je geen zorgen, je hoeft me niet constant te begeleiden of aan het werk te houden. En ik gooi het niet meteen over een andere boeg. Ik werk zelfstandig en snel, denk met je mee. Ben een aanpakker. Duidelijk, praktisch en een snelle leerling.
Alleen de daadwerkelijk gemaakte uren belast ik aan je door. Of misschien vind je het handiger om van tevoren te weten wat het je gaat kosten?
Bel of mail me gewoon.
Dan ga ik aan het werk.
06-14 391 394
help@jeanettekeaofficesupport.nl
Een overzicht van mijn werkzaamheden:
- Verzorgen van nieuwsbrieven en social media
- E-mail en correspondentie
- Teksten redigeren
- Mailing- en adreslijsten maken en beheren
- Opstellen van offertes
- Facturatie
- Inboeken van inkoopfacturen en bankafschriften
- Aangifte omzetbelasting
- Spullen verzamelen en sorteren voor de accountant
- Agendabeheer, planning, tijdsindeling
- Organiseren van bijeenkomsten en evenementen
- Beheren en onderhouden website
- Organisatie zakenreizen (vlucht, huurauto, hotel, restaurants reserveren)
- Projectmanagement
- Facilitaire zaken (inkoop en contractbeheer)
- Klanten te woord staan, klachtenbehandeling
- Presentaties (op)maken
Staat jouw taak er niet bij? Geen paniek, dit is een korte opsomming. Neem je contact met me op?